Presentation - Lovisa.

Hejhej, jag hade tänkt att skriva lite om mig. Och vet inte om dom andra kommer göra det, men jag gör det iallafall.
Jag heter då Lovisa, bor i sverige med min mamma, pappa, bror och bror. Amanda och Fideli är mina vänner om ni inte fattat det ..
Mina intressen är typ hästar & ridning, fotografering, musik, vänner och lite annat också.
Jag är lite smått galen av mig, och jag är såå envis.
Så jaa .. kommer inte på något mer att skriva just nu .
Och så får ni se en bild på mig !

Kommentarer
Postat av: heiidii

Du är sååååå himla sööööööööööööt!! :D <3<3

2012-02-22 @ 16:25:17
Postat av: heiidii

är jag din vän ? ;)

2012-02-22 @ 16:26:04
Postat av: threestarz - Lovisa

Heidi är sööööt ! :) <3



klart du är ;)

2012-02-22 @ 18:32:02
URL: http://threestarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0