Här kommer jaaag in la la laa... !

Haiii! Namnet är Amandalalalalatrololooololoooo och jag bor i en liiiten obetydlig by kallad VITTSJÖ! U jelly?
Har 3 vuxna syskon som inte bor hemma så jag äääär enda barnet, jodu! Trökit ska du veta. Har en dampkatt och två cphundar, jag är en nörd och är väldigt craaaaaaazy! Jag gillar typ att göra... mycket så vafan.
OCH JAG VILL BLI VEGETARIAN! MEN ÄR FÖR FEG FÖR ATT FRÅGA MINA FÖRÄLDRAR! *snyft*...
Det enda jag kan fota med är min webkamera och min Android...
För jag har ingen kamera! :(
Pssst vi ska bli kända... ♥

Kommentarer
Postat av: heiidii

Fina bilder! (: <3

2012-02-22 @ 18:26:01
Postat av: my vafaan

bög



hahahahaha, skojjaaaaaaaaaaaaaaa !

söööt ! <333333333333

2012-02-22 @ 20:18:41
URL: http://lissiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0